Social media-strategie

De Vrijwilligerscentrale Nijmegen (VWC) versterkt en bevordert het vrijwilligerswerk in Nijmegen. Met nieuwe ideeën, concepten en projecten laat de VWC de stad ‘ademen’. Sinds begin 2021 gaat de VWC verder in de coalitie ‘Gelderse handen’.

Communicatie, PR en social media-strategie

firMM ondersteunt en adviseert de VWC bij de communicatie en PR. Laagdrempeligheid, verbinding en professionalisering zijn begrippen die we laten doorklinken in de communicatie naar buiten toe: in de tone of voice, en in alle uitingen in print, online en op social media.

We zorgen voor continuïteit op de social media, en schrijven een scala aan teksten zoals webtekst, nieuws- en persberichten, flyers en strategische stukken. Waar nodig ondersteunen we bij projectcommunicatie en bij de totstandkoming van nieuwsbrieven. Met incidentele workshops draagt firMM bij aan de professionalisering van (vrijwillige) medewerkers die zorg dragen voor de eindredactie van job- en klusbeschrijvingen in de Vacaturebank.

 

2016 – heden

Klant: Vrijwilligerscentrale Nijmegen / Gelderse handen