Webteksten in brand voice

De Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN) stond voor een enorme uitdaging: vernieuwing van de website met meer dan 400 opleidingen, cursussen en trainingen. firMM draaide mee in het content team.

Schrijven in brand voice

Met de nieuwe huisstijl en brand voice als uitgangspunt schreef firMM de teksten voor alle voltijd- en deeltijdopleidingen van de faculteit Gedrag, Gezondheid en Maatschappij. Alle paramedische opleidingen kwamen aan bod, plus opleidingen als Social Work en Docent Lichamelijke Opvoeding. Er kwamen nog cursusbeschrijvingen bij, algemene webpagina’s en ook maakten we een blauwdruk voor de personeelsadvertenties.

All round content-creatie

Het schrijven in de brand voice, toepassen van SEO, mee-sprinten met het scrum-team en de fijne samenwerking binnen het team maakten dit project een bijzondere ervaring; een fijne periode van zo’n 8 maanden intensieve samenwerking. Met als resultaat de lancering van www.han.nl in de zomer van 2019.

 

2019

Klant: Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN)